Kelebek1_ Mevaaaa5555 19 haftalığım hala bir belirti yok :) maşallah de kendine ve şükret neler yaşıyor insanlar inşallah böyle devam edersin :)
Canoglumbenm Mevaaaa5555 şükret kız haline 😂 belirti olsa napcan kusma olcak bas ağrısı bel ağrısı cok fena 😀😀 ondan sonra dicen dayanamıyorum diye