YagizAsyaMom seda1741 medical park ı bilmiyorum da ben Kartal Umut hastanesi Fatih Birol a gidiyorum. Doğumumu yapacak nasipse çok memnunum kendisinden😊
Hacerozdemir seda1741 görümcem orda doğum yaptı Şeyma hanım a bin pişman oldu prematüre doğurdu çocuğunu ben kartal Vera Ayşe uğur isleyen doktorum çok memnunum 2. Sezeryanim onunla olucak inşallah çok ilgili biri burda gördüm adını geldim
Gzmtmc YagizAsyaMom Merhaba bende mayısta ilk randevuma gideceğim Fatih beye. Memnun musunuz kendisinden? İlgili midir?
seda1741 Deleted5544 özel sağlık sigortam var canım da baktım şimdi geçmiyor orda maalesef değerlendiremeyeceğim.
Gokceylmazz Ben yüzyıl hastanesi serap simavlıya gidiyorum doçent doktor işinde çok çok iyi o olmasaydı kesin medical park bahar ergene giderdim oda işinde çok iyiymiş etrafımda gidenler de var canım
YagizAsyaMom Gzmtmc tabi ki 2. Gebeliğim bu ben oğlumda 22 haftada başladım böyle olacağını düşünmemiştim hiç gayet kibar sakin bir doktor ilgili de sağolsun. Doktor değil de abi gibi ailenizden birisi gibi davranıyor Mayısta benim de randevum var aksatmadan çağırıyor devamlı
Gzmtmc YagizAsyaMom ahh cok mutlu oldum :) bazi doktorlar sezeryan yanlisi olabiliyormus. Fatih beyde boyle bir durum soz konusu mudur?
YagizAsyaMom Gzmtmc oğlumda 39+3 e kadar direndi çok uğraştık normal için ama maalesef tansiyon ve iri Bebek yüzünden ben sezeryan oldum.