Kızlar 9+3 haftalığım. Bulantı ve kusmalarım var her şeyden tiksinmiş durumdayım ve aç geziyorum 😣 10 gün içerisinde iki kez kanamam oldu bebekte sıkıntı yok, görünürde bir şey yok ama düşük riskine karşı ilaç ve iğne kullanıyorum hatta 2 gece hastanede yattım. Ama bulantılardan mıdır kendimi zorluyorum kusarken ondan mıdır bilmiyorum sağ kasığımda ve rahmimde çok sancı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı 😢 yardımcı olun lütfen