Mertarasinannesii Arkadaşlar 23haftadan sonra bende bir kabızlık sorunu olmaya başladı ne öneriyorsunuz ???
seda1anne Mertarasinannesii bende 24+3 üm artık dayanamadım lavman yaptım kendime ama sadece o günlük işe yaradı , doğal yolların hiç biri çözüm olmadı doktora sorup ilaç isteyeceğim
Feridearslantas1 Mertarasinannesii Canm sakin tuvallette kendini zorlama ben de 27 ci haftamda kendimi cok zorladim sanciyla hastaneye gittim serum taktilar 2 tane dikkat edin ondan sonra fitil kullandm
Gunesaydeniz Mertarasinannesii aynısını bende yaşıyorum. 25. Haftadayım bende baştan beri var. Çözüm bulamadım 🤷🏼♀️
Merve3333 Mertarasinannesii 6-7tane kuru kayısı ye veya Kays’ı hoşafı yap onu yedikten sonra üzerine buz gibi süt iç anında bagirsaklarin döner bana tsk edeceksin 😁aynı konudan muzdaribim hatta suan koynumda kayısı poşeti var🤣
Mertarasinannesii seda1anne kayısı içine su attım onu içeceğim de belki faydası olur bir doğal yolları deneyeyim Allah yardımcımız olsun
Berryberryberry Ben de lavman yapmak zorunda kalmıştım ve hiçbir işe yaramamıştı. Sonra Demir ilacına başlayınca geçti ve resmen bağırsak düzenim oluştu👍