Merhaba kızlar. 35+4 haftalık hamileyim. 17 kilo almışım . Ne kadar dikkat etsemde kilo alıyorum. Sorum aşırı derecede sağ tarafımın sırt kısmı çok ağrıyor. sanki bıçak saplıyorlar. Kilodanmıdır. 10 gün sonra randevum var doktorumada danışıcam ama belki yaşayanlar vardır diye bir sormak istedim. Ağlama noktasına geliyorum. Böyle bir sorun yaşayan yazabilirmi? Şimdiden teşekkürler.