Ben carsamba gitmistim 6+2ydim sadece kalp atisini gorduk, burda doktorlar cok mecbur kalmadikca 9-10. haftada dinletmeyi tercih ediyorlar cunku bebege zararli oldugunu soyledi. Zaten kalp atisini gordum benim icin onemli olan o, 3 nisanda randevum var insallah ozamanda dinleriz artik..