Elsane Selam arkadaslar. Bana doktorum vitamin d analizi yapdirdi. Cavabimda 13.21 cikdi azdirmi?Henuz doktora gidemedim gostermek icin
hilal_yener Elsane evet canım fizik tedavi bakmıştı benimde d vitamine yerlerde sürünüyo demişti 30 olması gerekiyor demişti 😂
Elsane Kizim_ve_Annesi referansa fikir vermedim dusunurdum birde doktora gelen ay gederem ama neticemi gostermekcun acilen pazartesi gerek gedim