Kızlar merhaba 37+2 deyim dün gece sancım vardı sabah lekelenmem geldi öğleden sonra hastaneye gittim ebe muayene etti 2 cm açıklık nst de sancım çok az çıktı eve geldim tekrar. sancım ara ara var ama çok aşırı şiddetli değil bide kanama var o da alttan muayene olduğu için galiba eşimde gece nöbetinde geceyi evde tek geçirecem tedirginim böyle olan varmı aranız da 🤦🏻♀️