Pesperu Kızlar bugün 41+0 ım. Çarşamba ya da perşembeye kadar doğum başlamazsa bu fitille başlatılacak,bilginiz var mı?
Pesperu ZK95 açılma var mı bilmiyorum henüz çatı muayenesi olmadım,nstde bazen sancı çıkıyor ama düZensiz ve ben hissetmiyorum,mümkünse biraz anlatır mısın benim ilk doğum olacak çok mu ağrı oluyor? Kaç saat sürdü
ZK95 Pesperu benim 39.0 da mecburi başlatılmıştı doğumum o yüzden biraz zor ve uzun sürdü. Sabah takıldı muaayne esnasında çok zor olmuyo takılması. Sonra hafif sancıların başlıyor. 12 saat içinde doğum olmazsa çıkarıyorlar zaten. Benim olmadığı için akşam çıkardılar sabaha kadar da sancıların devam etti sonra da suni verdiler açılmayı hızlandırmak için ki nişanımı getirdiler suyumu patlattılar. Ertesi gün akşam üstü doğurdum. Ama sizin zamanınız gelmiş bu kadar uzun sürmez benim erken olduğu için uzun sürdü
Zemree28 Sıfır sancı yumuşama ve açıklıkla prospessle doğum yaptım alttan ip gibi yerleştiriliyor bu işlem en fazla 3 4 dk falan sürüyor sonrasında adet sancısı gibi ufak ufak sancılar başlıyor ve git gide artıyor tabi herkesin acı eşiği farklı ne denli hissedilir bilmiyorum benim nişanim ve suyum geldikden sonrz asıl sancılarim geldi zaten şu patlamasindan sonra doğum uzun sürmüyor benim doğumum 9 saat kadar sürdü öğlen 1 gibi fitil koydular akşam 22 de doğum yaptım 😊
Pesperu Zemree28 teşekürler umarım benimde kısa sürer yada propesse yanıt verir sonu sezeryana dönmesin de düşünemiyorum bile
seyma1989 Benimde suyum çok gelmişti hastaneye gittik serum iğne yaptılar sancım açılmam olmamıştı saat 11. 30 gibi fitil takıldı takıldıktan yarım saat sonra sancılarım başladı ve 20.00 de bebeğim dünyaya geldi inş sizinki daha kısa sürede olup biter herkeste farklı olabiliyormuş...
Pesperu ZK95 profilinizde okudum doğumunuzu gerçekten biraz zor olmuş ama sonuç güzel herşeye değer teşekkürler 😊