Özeldeki doktorum banada vinalac yazmştı, kullandım. Değerlerim normal çıkıyodu tahlillerde. Memnuniyet bu sebebten. Artık devlete gidiyorum. Devlet hastanesindeki doktorumsa gerek yok bu para tuzağı diye devletin karşıladığı bi vitamin yazdı. Yani devlet karşılıyor. Şimdide gayet normal değerler.