Kızlar 8 haftalık hamileyim fakat bebek 6+3 günlük pazartesiden beri kanamam oluyor bi duruyor bi tekrar başlıyor pazartesi günü doktorum normal dedi dün bebeği gördük bugün kanamam tekrar başladı doktor bebek büyüdüğü için kanaman oluyor olabilir bebek gelişmiyorsa düşğk yaparsın sesi benim gibi kanaması olanlar var Mı bi kahve lekelenme oluyor bi koyu kırmızı kan geliyor