DBaybars Hanımlar bugün 1de tetanoz aşısı oldum da şuan banyo yapma ihtiyacı hissediyorum yapsam bir sakıncası var mı yaptıranlar yardımcı olabilir mi acaba?
Pnr22 DBaybars kolanya sürün kolunuza ilk dozda çok acı çektim acısı ,10 gün sürdü ikinci dozda eve gelir gelmez kolanya sürdüm yatana kadar şükür ağrısini az hissediyorum duşun sakincasi yok sanırım 🤷
Demetsener Ben olduğum da ebem banyo yapabilirsin demişti ama ben yapmamıstım ertesigün yapmıstım🤷🏼♀️
DBaybars Demetsener Bende muhtemelen öyle yaparım o zaman ne kadar beklesem kârdır tabi, teşekkür ederim 😊
DBaybars Harvicell Ebe bana da bir şeyler söyledi ama aklım havadaymış unuttum gitti eve gelir gelmez düşünüyorum hatırlayamadım bi türlü :) teşekkür ederim yapmicam bugün:)
DBaybars Pnr22 Şuan pek ağrım yok ama yaparken çok yandı benimki 😪 umarım olmaz da ya, çok teşekkürler 😊
Bbsraa DBaybars ben de ilk asi da hemşire yapabilirim sorun olmaz dedi bende yaptım. Herkes de aynı olmuyormuş aşıdan sonra ben hiç bişey hissetmedim sonrasında ağrı va. Gibi o yüzden rahattı
DBaybars Pnr22 Evet kimisi 0 ağrı hissetmiş kimisinde çok yanmış bende yanan kesimdenim maalesef 😬 acı eşiğim yüksektir ama baya yandı valla 😁 ben her ihtimale karşı duşa girmeyeyim bugün
MerakliKedicik Ben o hatayı yaptım aşı olduğum günün akşamı banyoya girdim sonra 10 gün den fazla sol kolum ağrıdı üstüne yatamadım vs. Sonra 2.dozu oldum ve 2 gün banyo yapmadım nerdeyse 0 ağrı çektim.