Biz bu ay bebek yapmaya karar verdık son adetımın ılk günü 24 Şubat yumurtlama donemını hesapladık martın 22 sinde adet olmam gerekiyordu dun 13 martta lekelenmeler gördüm ılk gün pembe bugün ise hafıf kahverengı bır iki damla geldı sağ kaşığımda agrı vardı sızce bu yerleşme kanaması olabılır mi yoksa adet sökecek mı ? Acil cevap verırsenız çok sevınırım çünkü çok hıuzursuzum ❤️