Pamuk123 Peripellam Valla ikinci gebeliğim 19+1 ama hâla tam olarak hissedebilmiş değilim arada bi kımıltı oluyor ama gaz mı anlam veremiyorum hatta ilk gebeliğimde çok net hissediyordum bu haftalarda anlamadım🤷♀️
yasebaris arslanmerve57 ben 13 haftalığım karnım azicik şişmeye başladı ve karnımın altında çok çok nadir biyke küçük tıkırtı oluyor bebiş diyor bazıları ama inşallah öyledir çok hoşuma gidiyor
arslanmerve57 yasebaris o haftada daha çok küçük canım hissedemezsin o senin kendi nabzın bende öyle sanmıştım doktora sordum gösterdim nabzın dedi. Zaten hissetmeye başladığında aynı şey olmadığını anlayacaksın 😊
SedaAydemir Peripellam 17. Haftada hissettim ilk 🙏🏻 Sırt üstü yattıgında eğer bi pıtırtı varsa anlaki bebişş 😄
Zuzum577 Peripellam ben 17+3 gunluk hiss etdim sonrada simdi 26+5 iz simdi uyumuyor haraket ediyor hep