Sevdelinka hergün çilek yiyorum 3-4 haftada bir ciğerde doktoruma komik geliyo hergün yemediğin sürece bebeğe bi zararı yok diyo leke olayını kaale alıp cevap bile vermiyo 🤭 çiğ ete dokunma bakteri geçmesin diyo canım ama ben annem ve kayınvalidemden ciğere dokunma diye tembihlendiğimden eşime yaptırıp yiorum ya da dışarda 🤷🏻♀️ çok canın çekiyosa bul güzel bi ciğerci nefsini körelticek kadar afiyetle ye bence 😇