Selamunaleykum canım benim bildiğim kadarıyla 2 gün de 2 katı artış olması çok önemli. Benimde bu haftaya kadar düzenli arttı ama dün öğrendim ki kesemin gelişimi durmuş , kendiliğinden düşer dedi doktorum 😪 tepki bile veremedim ilk gebeligim çok üzülüyorum dua edin ne olur gelişsin bu önümüzdeki cuma tekrar gel dedi doktor