demet56bungl Kizlar 15 haftalik oldum ama belirtim bugun hic yok mide bulanmasi felan hic bisey normlmi.sizce gecmesi
Prenses39 demet56bungl canım korkma her an insanın belirtisi olmaz bir de ilk üç ayı bitirmişsin artık kendini daha iyi hissetmen normal
Sermec demet56bungl benım 10 haftada gecmişti mide bulantım göğüs hassasiyetim cok normal canım her zaman belırtı olmaz
Kbrahrl demet56bungl kuzum 23 haftalık oldum hala belirti yaşamadım kasık ağrısı dışında seninde rahat geçecektir inşallah ☺️ Zaten belirli bi zamandan sonra azalması yada kaybolması doğalmış
Bsrlmnemr demet56bungl ben de 13 haftalık hamileyim 13. Haftaya girdiğimiz zamanlar nasıl güzeldi ne mide bulantısı kalmıştı ne halsizlik 2 gün önce gene başladı şimdi gene kalkamıyorum. Bi gidiyor o bulantılar bir geliyor
demet56bungl Insallah kizlar pazrtrsi ye randevu bulamadim ama erkenden gidecm hastaneye icim rahtlansin diye tekardan
Kbrahrl demet56bungl amiiin kuzum seni çok iyi anlıyorum zaman geçtikçe korkum azalır dersin azalmaz ben hala bi endişe bi panik ☺️
derinsvy demet56bungl benimde göğüs hassasiyetim çok vardı öğrenmeden önce başlamıştı bazen geciyo iki bişey olmuyo iki gün sonra tekrar basliyo şimdi yine iki gündür yok bende korktum bide lekelenmem var arada bi kaç damla geliyo ama dün doktora gittim bişey yoktu