Deletedmom315 mecbur kaldigim noktada oyle yapabiliriz. ama onumuzdeki ay agdaya gitmeyi deneyecegim bi. bakarim, cok kasmazsam ayda bir on dakikaligina giderim.
ama iste, kendimi kasip bebege stres yasatmaktan korkuyorum. bi de sadece agda salonu degil o gebelik oncesi gittigim yer, kuafor aslinda ve ust katinda da agda yapiliyor. kuafor salonuna girip o kimyasal havayi solumamak icin boyami evde yapiyorum. aman ne bileyim ya, ne bicim konular. keske zamaninda epilasyon yaptirsaydim -_-