Kızlar slm dün agrım oldu hastaneye girtim dogum yapıorum sandım 32 hftalık neyse iyim şuan ben temizlik için 2 kadın turucam ama 35 36 haftalıklen falan alırım dedim ama şu an içimi korku sardı ev çok kötü durumda bebegin herşeyi tam hazır beşik kaldı tek? Ne yapsamki 🧐