Nuriay Kızlar şimdi benim adetimin 10 cu gunu bu gun . Ama adetim kurtajdan sonraki ilk adetim oldugu icin tam normal bir adet degildi boyle biraz çamur gibi kanama oldu sonra lekelenme seklinde 5 6 gün sürdü şimdi sorum şu normal bir adet degildi ona ragmen yumurtlama ona bilirmi bu ay ?? Yardimci olursaniz sevinirim sizce 4 5 gun ovulasyon testi yapayimmi ?
Nesityyy Nuriay Canım her bir kadının her ay yumurtlama dönemi olur.. bence ovulasyon testi al sen.. ondan daha net anlarsın zaten.. 🌺
_betul_ Nuriay bende kürtaj olduğumda 2-3 ay sonra düzene girdi canım öyle olması normal ama bence hemen başla
Nuriay Nesityyy ovulasyon testi aldim gecen ay duruyor adet olmadigim icin duzenli kullanmadim 50 li ovulasyon almistim 42 43 tanesi duruyor
Nesityyy Canım hiç bekleme başla hemen ovulasyon testini yapmaya.. 🌺Nasıl Bi ovulasyon testi kullanıyorsun.. Ben alıyorum içinde sadece 5 adet var 😔çok çabuk bitio bide parası çok guzel benim aldığımın.. 🌹
Nuriay Nesityyy Nesityyy canim ben gitti gidiyordan aldim 52 tl sanirim icinde 50 tane laboqucik test cok iyi dogru gosteriyor sende ordan al kizlar hepsi oralardan aliyor n11 den yada gitti gidiyordan ala bilirsin 20 li 30 lu testler de var daha ucuza
Nesityyy Teşekkür ederim canım.. Eşim dedi ki bana burada internet üzerine sipariş yapma dolandırıcılık çok Burda. bende korktum Turkiyede internet üzeri sipariş yapmaya.. ama şimdi solerim ordan alırım kendime.., 🌹
Nuriay Nesityyy canim esiniz dogru soyluyor evet bazi siteler de oluyor ama n11 ve gitti gidiyor turkiyenin en en buyuk siteleri ve tv dede hep reklami gider zaten n11 .comdan alin 1 2 hafta icinde gelir korkmaniza gerek yok ben azerbaycanliyim azerbaycandan sifariş etdim