Canım bende kullandım kullandıktan hemen sonra hamile kaldım ki tam bile kullanamamıştım ilaçları genelde unutuyorum :) ilk gebeliğim düşük vs hiç yaşamadım ve şuan 34+6 haftalıgım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş koymasın :)