Merum Kelebek1_ buradakilerin içinde en kolay hamilelik yaşayan arkadaşımız tebrik ediyorum seni maşallah 👏🏻😊
hilal_yener Merum hiç belirti yaşamadım sadece çok baklava yedim ve şerbetli tatlıdan nefret ederim bitane bile yesem ağır gelir bir oturuşta 7 tane yiyordum ilk hamile kaldığımda kasık ağrısı falan yaşamadım kusmam yoktu tiksinmem yoktu rahat hamilelik geçiriyorum hala daha
Merum hilal_yener Maşallah size 😊 demekki ye tatlıyı doğur Hakkı’yı ye ekşiyi doğur Ayşe’yi atasözüyle bi alakası yokmuş cinsiyetlerin 😂😂
Hanem Bol bol ekşi ve acı şeyler aşerdim bulantım hiç olmadı ama yemeklerden ilk üç ay tiksindim ve uyukladım hep, geçer dediler ama 7. Aydayız hala uyuyorum☺️
Belmaaa Merum solda ağrı onun dışında sabah kahvaltı yapınca kalkar kalkmaz kusuyordum canım da hiçbir şey çekmedi hala çekmiyor
Minnaksever Mide bulantısı yaşamadım kasıklarım çok ağrıyordu özellikle sol.basta sürekli ekşi turşu yedim şimdi sadece tatlı istiyorum karnım da sivri
Kelebek1_ İlk erkeğe benzetmişti doktorum 13. Haftalıktı 15-16 haftalarda kız gibi dedi doktorum artık detaylıda kesin belli olur dedi ama %90 kız demişti en son kontrol de
Eda_aydgdu KubrAbdullahh canım benimde kızm olucak ins aşırı bel ağrısı demissinya bole adet olucakms gibi bi bel agrisimiydi
KubrAbdullahh Eda_aydgdu canım böyle ben hayatmda öyle bi bel agrısı yaşamadm adet olcakmışının daha fazlası kopcakmış gibi
Eda_aydgdu Bende ilk defa oldu 16. Haftam bitiyo ilk hamileligim oldugu icin biraz endiseliyim galiba :) suan kacinci haftandasın