zeome canım daha önce 3 kez başarısız gebeliğim oldu. Bu 4. Ve çok şükür şuan da herşey iyi 13 haftalık olacağız yarın. 7-8-9-10-11. Haftalarım kabus gibiydi. Evimden, eşimden, yemeklerden tiksindim. Sürekli kustum. Ama hep aklıma başarısız olan gebeliklerimi getirdim ve o kabus gibi olan günlerde bebeğim iyi olsun da çekerim diye telkinlem kendimi. Şuan yine hala bulantılarım tam geçmedi ama geçtiğimiz haftalara göre daha iyiyim. Geçecek inşallah. Allah bebeklerimize sağlık versin biz nasıl olsa bugünleri kucağımıza alınca unuturuz. Allahım isteyen herkese de yaşatsın bu duyguyu. Amin