Zeys ayy maşallah ne güzel anlatmışsınız içimdeki korkular hafifledi okuyunca. Gözünüz aydın Allahım analı babalı büyütsün inşallah hep güzel günlerini görün 😍 Ben de Cuma günü spinal anesteziyle sezaryen olacağım garip duygular içindeyim. Hem hazırım hem korkuyorum, hem dirayetliyim ağrımı çabuk atlatırım diyorum hem de nasıl bi acı olacak bilemediğim için tedirginim 🙄 herkes böyledir herhalde doğum öncesi, neyse ben de atlatıcam inşallah ☺️ Allah herkesi kolayca kurtarsın bebeğine bağışlasın 🙏🏻🌸