Kızlar merhaba. 10 gün önce spiral sezaryen Doğum yaptım, benimki çok zor oldu beni epey sarstı. Aslında burada Doğum hikayemi paylaşacaktım ama kimseye olumsuz şeyler aktarmak istemediğim için bir şey yazmadım.
Karnım su an 4 5 aylık hamile gibi. Doktorum 6 ay gibi bir sürede ancak iner dedi. Beş gün sonra korseye baslayabilecegım yani doğumumdan tam 15 gün gecmıs oluyor fakat hâlâ korsem yok. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba? Korse kullanıp memnun kalan varsa yazabilir mi? İnstagramda bir sürü sayfa var karar veremiyorum.