Kızlar merhaba belki takip edeniniz bilir 21 günlük gecikme sonucunda sonunda adet oldum. Doktora gidip kan hormon vs bakırdım sorun yok herşey yolunda dedi zaten iki gün sonra adet oldum ilaç kullanmadan. Ayin 11inde gece hafif kanamalarım başladı şu anda bitti bitecek nerdeyse. Ovulasyon testini denemek istiyorum ne zaman başlamam lazım kullanmaya ? 😇