Deletedmom124 Cereninbebisi bir paket daha alabilirsin 1 numara sonra 2 numara zaten imdada fazla durmuyor lar birde bebeğine iyi gelecek mi oda var yani benim oğluma hiç gelmemişti altına havlu kağıt serip öyle bezleme yapiyordum
Deletedmom124 Cereninbebisi yoksa keşke stok yapsan uygun olunca alır alır yigarsin dun bim in bezini aldım yeni çıkmış güzel dediler bin pişman oldum pişik yaptı daha 2 tane kullandım içinden şimdi yine havlu kağıt koydum pişik kremi sürdüm
Happpm GmzLi mustela güzel ama şöyle birşey demek isterim her yerde bulunmuyor belii magazalarda ama heryerde en azından avmlerde bulunan bi pişik kremi kullanmak daha iyi diye düşünüyorum saygı duyuyorum