Ayseavan Merhaba arkadaşlar 23+6 haftalık gebeyim. 23+1 de tetanoz aşısı vuruldum . Bebeğim normalde daha hareketliydi hareketleri azaldı normal bir durum mudur ? Basına gelen var mı
minnakfasulyecim Ayseavan Onunla alakalı olduğunu sanmıyorum bu haftalar hareketler düzenli olmayabiliyor. Günde 2-3 hareketlenme varsa korkmana gerek yok canım 🥰
Greyy90 Ayseavan 2 dozu vurulmuştum ilk dozunda bende de tam tersi aşırı hareketlenmişti bebeğim korktum noluyor diye 😂 iğne vurulanın ağrı reaksiyonuna göre bebekte de kişiye göre değişebiliyor demek ki ama bu bebeği etkileyen bir şey değil yine de her zaman takip te ol 🌸
Pelo_00 Ayseavan pozisyon değiştirmiş olabilir o yüzden daha az hissediyor olabilirsiniz hareketlerini.
Tnskmn Ayseavan Ilk dozdan sonra ki gün hafif sakin oluyor bağışlar ama sonra ki gun de düzeliyor canm
Ayseavan minnakfasulyecim oluyor hareketler canım önceden daha fazlaydı o yüzden korktum. Siz vuruldunuz mu
minnakfasulyecim Ayseavan Ben 19 haftalıkken vuruldum kuzum 2. Dozu da bu ay sonu vurulucam ama benim hareketlerle ilgili sorunum olmadı çünkü dediğim gibi bu haftalar da düzenli olmaz
Greyy90 Tnskmn yok tam tersi 2. Dozda gram birşey hissetmedim ilk dozda biraz yanma olmuştu ama bulantı ateş kolun üzerine yatamama vs vs belirtisini görmedim hiç
Aysegul9898 Bence korkma b3nde ıkı defa vuruldum ası hareketleri azalmıstı domtora sordum da asının etkısınden korkulcakbısı yok demıstı ertesı gun yıne normale donmustu