Yolun başından beri istediğim doğum şekli normal doğumdu.Kilo, çatı muayenesi herşey uygundu. Sancı bekliyordum son hafta yürüyüş yapmaya başladım. 37.hafta ya kadar çalıştım. Fakat 37.haftadan itibaren doktor amniyon sıvısının azaldığını söyledi. 2 günde bir takip etmeye başladı Bu şekilde 1 hafta erteleyebildi. Son muayene de suyun sınırda bugün acil doğuma almamız gerekiyor seni dedi. Suni sancı verip normal doğum için zorlarız ama su azaldığı için kordon bağı ve sancılar arasında bebek sıkışır strese girer dedi. Bende sezeryanı kabul ettim. Herşey çok hızlı gelişti.Odama geçtim damar yolu açıldı ameliyat önlüğünü giydim sabah sadece kahvaltı yapmıştım Bir kaç saat bekledikten sonra sandalye de ameliyat odasına götürüldü. Herşey çok farklı insan hem heyecanlanıyor hem korkuyor. Spinal için vurulan iğne hiç acıtmadı normal iğne vurulma gibi oldu. Ama o oluşan hissizlik çok garip bir duygu. Bacaklarımı hissedememek. Herşey o kadar sistemli ki doktorum geldi ve ameliyat başladı. Bir kaç kere sarsıldığımı hissettim sadece. Ve çok kısa sürede bebişimin ağlama sesini duydum. Gözyaşlarıma hakim olamadım. Bebeğimi yanağıma dokundurup götürdüler bir 10 dakika da beni dikmeleri son işlemler halledildi. Sonra beni de odaya aldılar bebişim beşikte beni bekliyordu. Herşey çok duygusal 4 saat gibi bir süre boyunca bacaklarımı en önemlisi sancı yı hissetmedim. Hemşire bebeğimi getirdi emmesi için göğsümü sıktı ufak bir süt geldi sürekli emzirmeye çalış dedi. Uyuşukluk sonrası o sancı çok fenaydı sanki dikiş yerlerinden bıçak batırıyorlar. Yürüyemedim yürümem gerektiğini söylediler iki küçük adım atınca kitleniyordum. Çok kötü bir ağrı. Bugün 6.günüm sancı var ama ilk günkü gibi değil kendi işini kendim halledebiliyorum. Gecelik almıştım işime yaramadı sezeryan da pijama giy üşüme dediler. Depend pijama dan dolayı zor oldu. Hastane de verilen hasta pedlerini kullandım eve dönünce gece pedi kullanmaya başladım. Karnım uyuşuk hissetmiyorum uzun bir süre böyle olacak galiba. Her şeye rağmen sonuç çok güzel rabbim herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🤲