Arasinannesi1 ben de 36+2 yim gece bel ağrım oldu acile geldik normal kontrollerde doktorum hiç böyle bişey söylemedi fakat acildeki doktor göbek çevresi 2 hafta geride dedi 2500 gibi kilosu dedi..Ama Rabbim büyüktür dua edelim sağlıkla kolayca kucağımıza almayı nasip etsin Allah..Stresle kendimizi yıpratmayalım..