Lamelif 30+2 haftalığız gece sancı oldu sabah gittik hemen doktora idrar yolu enfeksiyonu çıktı Monurol toz verdi bu ilacı kullanan var mı ?
Mzeynepp Lamelif ben 4 kere kullandım. Tehlikesiz bir ilaç fakat ben faydasını göremedim inşallah sen görürsün canım.
sercen Lamelif ben bu ay kullandım inşallah iyi olur genelde enfeksiyon için veriyolar cnm com ileri derece enfeksiyon değilse geçer merak etme
Gulsum94 Lamelif bende kullandım hiç fayda etmedi en son antibiyotik tedavisi verdi doktor öyle rahatladım çok yoğun akıntılarım ve kasıklarıma sızı şeklinde ağrılar giriyordu
Mzeynepp DuyguSerkan A grubu ilaçtı sanırım ya da B gtubu. O yüzden sakınca görmedim. Bol su iç evet ben de içiyorum bana fayda etmiyor inşallah size iyi gelir.