Mrvfndk Minikmucizem92 üçlü yaptrmak istemiyrm ya direk ayrintli istyrm .ama gerek olursa yaptrym .icimi rahat tutmaya calisyrm insllah bisey olmaz. Tesekkr edrm allah razi olsn
Minikmucizem92 Mrvfndk bence geciktirme belirli haftaları var bu testlerin geçince yapılmaya da bilinir diye biliyorum yine de hastaneyi arayıp da daha net bilgi alabilirsin onlardan. Rica ederim canım inşallah sağ salim alırız bebişlerimizi kucağımıza
Mrvfndk Minikmucizem92 dogru zamaninda istyolr. Insalh albilirm .cumlemizin sag saglim saglikli sekilde insllah 🤲🤲🤲🤲😍😘🤗
ikizminnoslar Minikmucizem92 Ama ebeler bu konuda doktorlardan daha tecrübeli düşünürsek. Daha fazla da bilgili oluyorlar bence
Minikmucizem92 ikizminnoslar hmmm ben tecrübeli değilim ilk doğumum olacak Allah nasip ederse. İnsanın kafasında netice de doktor daha yetkin kişi diye bir izlenim oluşuyor ama doğum tecrübesi olanlar daha iyi bilir tabi
Limonhanim Corum devlet hastanesinde sanci cekerken dus almaya yurumeye vs izin yok dediler ebeler cok.kaba davraniyor diye anlattilar dogru mu . Bende ilk.kez.gidecegim korkuyorum devlet hastanesinden
Caglaaa14 Ben özel de özgül bekar a gidiyorum gayet memnunum ☺️ Ama devlet hastanesinde de görünmek istiyorum çok pahalıya geliyor özel devlette Engin yıldırıma randevu aldım ona gideceğim