Merhaba arkadaşlar beni burda bilen bilir veya şimdiye kadar çoktan doğım yapıp evlatlarını kucaklarına alıp uygulamayı silmişlerdir.
Eski gönderilerime bakıp öğrenebilirsiniz
Ben şimdi kısa bi özet geçeyim
31haftalık doğum yaptım ve kızım 25gün yaşadı vefaat etti
19 mayıs 2019daa..
Ben ise tekrar gebe kalmak istedim ve 18ocakta kürtaj oldum kısmı mol gebelik.
Kürtajdan sonra ilk adetimi 13şubatta oldum
Bu ay ise olamadım. Korunuyorum
Bilgisi ola n olmayan yazarsa sevinirim