DuyguSerkan bir de eğer bulantı dan korkuyor isen ben gibi. Ve bulantın varsa psikolojik olabilir kuzum senin, benim gibi gene bulantı dan korkan bir arkadaş daha edindim ikimizde ne hikmetse 6. Haftada bulanmay başladı dedik. Çünkü aklımıza öyle sokuyorlar. Ben 5+6 da midem bulanıyor dedim resmen ve o gündür bu gündür aşırı bulantım var gibi geliyordu 1 haftadır zofranla rahatladım şimdi 8 haftalığım ama bulantının psikolojik olduğunu ve gerçek bulantının zaten tutulması mümkün olmayan bişey olduğunu biliyorum ama beyin işte beyin 🙁