Öncelikle merhabalar güzel anneler 💐 6 haftalık gebeyim dünden beri sol kasığımda bıçak saplanıyormuş gibi sancı var hastaneye gitmeye de korkuyorum malum virüs vs ile çalkalanıyoruz. Bu önemli bir durum mu ? Yoksa bebek mi yerleşiyor Bilgi verir misiniz lütfen 😔