Poncik77 bende de geçici arada bi horlamaya dönusen birasy oldu ya .burnumda kronik rhatsizlik var zaten.saman nezlem var her zaman .ana bi grip atlattım .o gripten snra bir aydir burnum geceleri aşırı tıkanıyor. Hamilelik etkisi de varms .agzin kupkuru oluyor .kkkkukkiikukiiki diye bir ses ckartyormusum sonra hoorrr derken esim dürtüyor kız horluyon diyor 😅ben de nefesimi duzeltyrum.bi tıkanıklık gecse nefes alamamak berbat bray. Onun da bazen basi yastktan kayınca hour hur derjen agzina yapstryom hafiften uyanıp kesiyoliyor horlama .cok görmemek lazım. Ama surekli horlarsa ben de uyuyamazdm Cnku uykum cok hafif nefret edyrum bu durumdan her sese kalkiyrum ya