Hahhsueoe Merhaba kızlar 23 haftalığım en son şeker yüklemesi yaptırdım şimdi önümdeki aylarda yapılıcak başka şeyler varmı acaba😊
Sydylmz Hahhsueoe sanırım başka bişey yok ama takip amaçlı ben her ay sağlık ocağında kan vericm kan değerlerime bakılması için. Bu arada 24 haftalıgm önümüzdeki hafta içi randevu aldm şeker yüklemesi için erken mi acaba 24.28 hafta arası yapılyr diye biliyorum ama
Hahhsueoe Sydylmz aynen nisanda benimde sağlık ocagında izlenim var kan alıcaklarmış😊 bana 2 hafta önce yaptılar canım ama bebeğin suyu fazla oldugu için
Sydylmz Hahhsueoe peki suyn fazla olmasının Bi zararı oluyor muymuş canım. Bnmde bebiş 1 hafta önde gidiyor kafa çapı da büyük dedi Dr aile de şeker hastası çok var bende yaptırcm şeker yükleme testi inşallah Bi sorun çıkmaz
Hahhsueoe Sydylmz suyun fazla olması erken doğuma neden olabiliyormuş canım suyun erken gelmesi gibi oyüzden şekere bakıyolar annede şeker varsa ondan kaynaklanabiliryomuş ama bende şeker çıkmadı şuan tam sınırda suyu dedi nedeni bilinmiyo bendekinin