Ya siz insanları cani mi zannediyosunuz anlamıyorum 🤦🏻♀️ İğneyle uyuşturmadan kesi atmazlar, dikiş atmazlar. Herkesin acı eşiği farklı çıtkırıldımın biri yazıyo çok acıyo hissettim bilmem ne. Sonra herkesi alıyo bi korku. Korkmayın bu kadar bence abartıldığı kadar değildir. Kendinizi neye hazırlarsanız o şekilde geçer. 🤷🏻♀️