Ayazsimay Bende tedavi olup kaldığım halde başta böyle şeyler düşündüm bir an hayatımın eskisi gibi olmayacağı,hayatımın bittiği,onları sevemiyceğim eşimle eski hayatımızın olmayacağını düşünüyordum eşimle tartışınca bazen hala içimdem kötü şeyler geçiriyorum ama sanırım bir ara ağır depresyon yaşadım sonra içimden normale dönümce tövbe ediyorum alışırsınız nasip böyleymiş 🤷🏼♀️🐣