Researcher_mother Kızlar tetanoz aşısı sonrası kolunuzda ağrı oluştu mu benim 4 gün oldu halen ağrılar gecmedi kolumu kaldırınca baya ağrıyor uzerine de yatamiyorum😑
Bbee2929 Researcher_mother 4 gün oldu benimde ve çok fena omuzum dan tut boynuma koluma kadar çok kötü
sevillia Dozu vuruldum 3 gün önce daha bugun gectı agrısı. Özellikle 2 gun mahvettı benı😄 kolonyalı pamuk ıyı gelebılır