ElifKarata bende servet hocaya gidiyodum 2 kere bülent beye gittim 2.muayenem toplam da odaya girip çıkmam 3 dk sürdü baştan beri burda değilsin falan diyip dosya bile açmamış doğum konuşmaya çalıştım ki 35.haftamdayım takma yaa falan dedi açıkçası bende eşimde pek memnun kalmadık . Servet hoca normal kliniğe devam edebilirsin demişti nuri beye onlada ben asla anlaşamadım çok ters bi doktor zaten eşini almıyo muayeneye benim eşim aşırı hevesli . O yüzden bikaç sorun yaşamama rağmen daha önce anadolu hastanesinde cem beye döndüm yine doğumumu orda yapıcam en azından beni biliyo nasıl biri olduğumu falan. Ama etrafımdakiler anadolu da cengiz beyi de tavsiye ediyolar. Doktor işi tamamen şans ve kişiden kişiye değişiyor ben nerdeyse bütün hastane ve doktorları gezdim çanakkalede.