Seedaaff Kızlar benim şuan 17. Hafta haftaya doktor kontrolüm var detaylı ultrason tarihini belirliycez. Siz kaçıncı haftada yaptırdınız. Hangi haftada yaptırmak daha iyi.
Kanatbebe Seedaaff en verimli hafta 22 hafta diye söylemişti doktorum canım pazartesi gireceğim detaylı ultrasona 22 haftalık oluyoruz çünkü
Researcher_mother Seedaaff 21 haftada baktrdim yüzü net görünüyordu çok güzel ilk defa bu şekilde gördük biz :)
Zuhraa Seedaaff nette canım herşeyine bakti şükür sağlıklı bebeğim yüzü bize dönük ellerini basının altina koymus uyuyordu❣ umarim sizinde guzel geçer ❣
Researcher_mother Seedaaff inşallah görürsünüz :) bazen göstermiyormuş yüzünü bizim muayenelerde hep sırtı dönük oluyordu normalde detaylı da gösterdi neyse ki :) ağzı burnu hep belirgindi bakmaya doyamıyorsunuz:)
Seedaaff Researcher_mother bizimki her muayenede gösteriyor hiç saklama huyu yoktur ama umarım detaylıda gidipte yüzünü saklamaz 🤣