Ilk hamileligimde Raporla 34 haftalikken binip londra ya gelmistim cnm sadece sislik olusmustu vücudumuzda 2.hamileligimde de 20.haftada Türkiye’ye geldim 23 de tekrar ingiltere’ye Birde İzmir Konya yaptım derken 6 kez bindim herhangi bir sıkıntı yaşamadım sorunsuz bir hamilelik oldugu sürece sıkıntı olacağını zannetmiyorum