Aysegulyeter ebrucetin cnm ben 23 haftalikken gittigimde 700 gramdı. Bence normal gibi bazi bebeklerde yapisı geregi kilo az oluyor. Bize gore biraz az ama benim bebegime yapılı diyodu doktor. Belki senin bebegin minyon olacaktir.
FatmaZehra ebrucetin Canım ben şuan 20. Haftadayım. 18. Haftada gittiğimde 224 gram demişti doktor. Normal bence. Bebiş İleriki haftalarda kilo alıyor die biliyorum ben. 😊 Endişelenme . Strese girme sakın. Stres Sizin için zararlı.