Kızlar yaklaşık 4 5 gundur ellerim ve ayaklarım aşırı şiştiler ama ödem gıbı de durmuyor patlayacak kadar şiştiler. Ve cok acıyo üzerine dahi basamıyorum. Bıde sanki damarlarım yanıyor gıbı oluyor 34+5teyım sizde de oldu mu ne yapayım. Doktora gıtcem ama bızım burda virus vakası görülmüş korkuyorum. Neden olur bu şişlikler