Merhaba, sat a göre 7 haftalık gebeyim 170 boyunda 77 kiloyum, ancak göbek bölgem normal basenden alırım genelde doktor bugun bu göbekle asla bebeği göremeyiz 3 aylık olana kadar boşa gelme dedi, yaşayan var mı aranızda?? Saniyelik bakıp kese burda diyip bıraktı??? 3 ay gelme ne demek ya, vitamin vs alınması gerekiyor diye düşünüyorum