Merhaba 23 haftalık hamileyim iki gündür karnımda aşırı ağrı var sancı gibi hareket edince daha çok ağrıyor bazen geçiyor yine başlıyor niye böyle oluyor acaba yaşayan var mi bu haftalarla mi alakalı birde akıntım var yeşil yine enfeksiyon olmuş sanırım:((