Kızlar doğumuma bir ay kala çıkmaya başladı baş edemiyorum ne fayda eder buna? Şimdi doğumuma 17gun var bişey kalmadı gerçi. Ama doğumdan sonra da nemlendirmek gerekiyormuş sanırım. Nemlendirici kremler sürüyorum. Argan yağı kullandim o da fayda etmedi. Zeytinyağı kullandim o da aynı. Bi de karnım çok sivri sanki top gibi. Bebiste hareketli sağolsun. Var mı tavsiyesi olan?