Denizce90 cok zor. Bide cok riskli bnce ilk tedavi olun cnkü hamile degilsen iğne İLAC daha cok veryr ve agr oluyr o ilaclar hemende gecyr. Ama suan hamileym bnde de cıktı agır İLAC veremediği icin gecmyr hic. Düşüge ve erken doguma sebep oluyrmus. Tedavnz bitince coxuk dsnrsenz rahat gecrrsnz gebeliği