Simgesydn Tam bilmiyorum ama şekerden şüpheleniyorlar. Benimde fazlaydı bir ay yediklerime dikkat ettim. Karbonhidratlı yiceklerden uzak durdum. Biraz aburcuburu fazla kaçırmışımtım onları kestim. Bir ay sonra normale döndü. Şekerde cıkmadı.